Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

pisze bo

po pierwsze: pamietalem haslo (dlaczego nie powiem)

po drugie: def zrobil wpis nr 2 a ja jestem w ciul ambitna bestyja i musze miec 1 wiecej

po trzecie: wszystko co robie musi byc zblizone do perfekcji,dlatego blog moj pelen byc musi (niezla sciema)

po czwarte: nie wiem

teraz sedno ... co by tu nabazgrac ... hmmm .... pfffffff .... ufffff .... hhhhhhh.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

dupa

nie nie nie

dupa mnie nie boli

w sumie to niezle sie czuje uh

znow temat zdrowotny .... temu tematowi powiem nie!!!

wyjde  na jakiegos tego no jak mu tam ... ufff uhhh hhhh no pate jakiegos abo cos w tym stylu no .... hondryk ten no

MAM

hipopotam

hyr hyr

hipohondryk

ciekawe czy tak sie to pisuje (WORD)

nie sprawdze ...

no to o chorobstwach pisal nie bede

ale duperele

chyba zmienie nazwe bloga na Verbalowe duperele

pfff

nie wiem co pisac wiec skoncze najwazniejsze ze wpis 3 zaliczony i jestem bardziej kul

uwielbiam dazyc do doskonalosci

hehe

def a teraz ty sie staraj hyr hyr

z mocnym posatanowieniem bycia coraz lepsiejszym koncze

 

verbal : :

wpis 2 (pozostalo 2) Komentarze (5)
20. sierpnia 2002 09:03:00
linkologia.pl spis.pl

Wpis drugi będzie o bólu ... jak to ktoś kiedys (wczoraj) napisał blog służy do przelewania bólu na ekran kompjutera ... więc dobrze. Kurka wodna boli mnie brzuch ... zasik zeżarłem cos niestrawnego albo poranna kafka z fajką zaszkodziła ... moze powinienem przemyśleć kwestię mojej diety ... w sumie to chyba jej brak. jak sie żre co popadnie to tak sie chyba ma. Czy jest ktos kto może mi pomoc ... moze jalas cudowna dieta abo co. Koniec wpisa nr 2.  Prosze o komentowanie bogate i linki do strona na temat zdrowego zywienia. hyr

verbal : :

POczątek ... końca? Komentarze (4)
19. sierpnia 2002 13:06:00
linkologia.pl spis.pl

taa ... no tom se narobił

pytanie: PO CO?

Odpowiedź bom Defowi pozazdrościł :)

Co z tego wyniknie się okaże.

verbal : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

trychinoskopia | sweetdreams | karolinka015 | fradi | lalu | Mailing